Paşapoarte şi acte noi pentru românii din Noua Zeelandă

        Obţinerea actelor emise de autorităţile din ţară reprezintă pentru românii din Noua Zeelandă un timp de aşteptare mult mai mare decât dacă s-ar fi aflat pe alt continent. De aceea este important să planifice cu mult înainte de expirarea documentelor, reînnoirea acestora.

         Consulatul României la Melbourne va organiza un consulat itinerant la Auckland, Noua Zeelandă în perioada 18-22 iulie 2022. Locația exactă va fi comunicată ulterior persoanelor înregistrate.

Serviciile consulare care pot fi solicitate:  

  • preluarea datelor în vederea emiterii pașapoartelor simple electronice;
  • acte notariale (procuri și declarații);
  • eliberarea adeverințelor de cazier judiciar;
  • preluarea dosarelor de transcriere a actelor de stare civilă (naștere/căsătorie/deces). 

       Atenție! În cadrul consulatului itinerant nu se vor elibera pașapoarte temporare. Totodată, nu se vor presta servicii consulare fără programare obținută și confirmată în prealabil. 

     Cetățenii români interesați pot depune cererea de programare pentru serviciul dorit accesând www.econsulat.ro . Prin intermediul acestui portal se vor trimite cererile însoțite de documentele necesare scanate. Cererile vor fi verificate de consulat, iar dacă acestea sunt validate se va primi o notificare în acest sens. Odată ce se primește validarea cererii, persoana interesată nu mai trebuie să realizeze nicio acțiune pe cerere și nu se va programa online prin intermediul portalului. Programările se vor obține separat, cu suficient timp înainte de data desfășurării consulatului itinerant. Pentru a se programa, toate persoanele înregistrate vor primi un e-mail separat. 

Alternativ, oficiul consular de la Melbourne poate fi contactat la adresa melbourne.consul@mae.ro . Vă adresăm rugămintea ca subiectul e-mailului să fie „Consulat itinerant Auckland 2022”.

Persoanele care au deja cereri trimise pe portalul www.econsulat.ro vor reafirma interesul pentru programare pe adresa de e-mail melbourne.consul@mae.ro indicând numărul cererii deja trimise.

 Programările vor fi oferite în timp util, după definitivarea ultimelor detalii privind organizarea consulatului itinerant

 Pentru informații privind documentele necesare fiecărui serviciu consular solicitat vă rugăm să vă documentați în prealabil pe portalul www.econsulat.ro

Cetăţenii români care vor fi programați pentru servicii consulare la Auckland se vor prezenta cu documentele  necesare în original

Ultima zi de înscriere este 20 iunie 2022, ora 23:59. 

Credit info si foto : mae.ro

Da-i o nota Articolului

0 / 5. Numarul de voturi: 0

leave a reply