Consulat itinerant pentru românii din Islanda

        Sâmbătă, 30 aprilie 2022, Ambasada României în Regatul Danemarcei va organiza un nou consulat itinerant, la Reykjavík, menit să furnizeze servicii și asistență consulară cetățenilor români aflați în ISLANDA.

      Consulatul itinerant va funcționa EXCLUSIV pe baza programărilor prealabile. NU se vor face programări telefonice. Adresa unde va fi organizat consulatul itinerant este: Arskogar 4, 109 Reykjavík.

Termenul limită pentru înscrieri este vineri, 22 aprilie 2022.

Vor fi efectuate următoarele servicii consulare:

A. PAȘAPOARTE SIMPLE ELECTRONICE

Cetățenii interesați pot solicita programare EXCLUSIV online prin trimiterea la adresa reykjavik.itinerant@mae.ro a unui mesaj care să conțină:

 prenumele și numele solicitantului; numărul de telefon; copie scanată a documentului de identitate și a pașaportului anterior; copie scanată a oricărui alt document necesar procesării cererii pentru pașaport conform informațiilor cuprinse în linkul: https://copenhaga.mae.ro/node/485

!!! Reprezentanţii misiunii diplomatice recomandă să atașați fotografii/scanuri la dimensiuni cât mai mici !!!

IMPORTANT! Ridicarea pașapoartelor, atunci când acestea vor fi disponibile și vor ajunge din România, se va face de la Consulatul Onorific al României în Islanda.

Atunci când veniți la consulatul itinerant, asigurați-vă că dețineți toate documentele necesare, așa cum sunt detaliate la link-ul https://copenhaga.mae.ro/node/485 în ORIGINAL.

B. ACTE NOTARIALE ȘI ACTE DE STARE CIVILĂ

Pentru actele notariale (procuri, declarații) și înscrierile de actele de stare civilă (certificate de naștere, căsătorie, deces) este necesar:

 să introduceți cererile în portalulü www.econsulat.ro și să încărcați documentele solicitate (dacă nu aveți cont, accesați http://copenhaga.mae.ro/local-news/2351 pentru detalii); să transmiteți apoi doar codul PE generat de aplicație la adresa reykjavik.itinerant@mae.ro

Atunci când veniți la consulatul itinerant, asigurați-vă că dețineți toate documentele necesare, așa cum sunt detaliate la link-ul https://copenhaga.mae.ro/node/485 în ORIGINAL ȘI DOUĂ COPII XEROX.

Cererile care respectă criteriile comunicate vor fi programate în ordinea primirii, până la atingerea capacității maxime de procesare a echipei consulare. Confirmarea programării va fi făcută, în timp util, pe e-mail și va conține ziua și ora, precum și formularele ce trebuie printate/completate/semnate.

https://www.facebook.com/roembcph

Da-i o nota Articolului

0 / 5. Numarul de voturi: 0

leave a reply