Sâmbătă , 22 octombrie 2022, Ambasada României în Regatul Danemarcei va organiza un nou consulat itinerant, la Hafnarfjordur – Islanda, la adresa: Hafnarfjordur, Strandgata 24, 220.
Consulatul mobil va funcționa EXCLUSIV pe baza programărilor prealabile. NU se vor face programări telefonice.
Vor fi efectuate următoarele servicii consulare:
A. PAȘAPOARTE SIMPLE ELECTRONICE
Cetățenii interesați pot solicita programare EXCLUSIV online prin trimiterea la adresa reykjavik.itinerant@mae.ro a unui mesaj care să conțină: prenumele și numele solicitantului; numărul de telefon; copie scanată a documentului de identitate și a pașaportului anterior; copie scanată a oricărui alt document necesar procesării cererii pentru pașaport conform informațiilor cuprinse în linkul: https://copenhaga.mae.ro/node/485
!!! Atașați fotografii/scanuri la dimensiuni cât mai mici !!!La consulatul itinerant, asigurați-vă că dețineți toate documentele necesare, așa cum sunt detaliate la link-ul https://copenhaga.mae.ro/node/485 în ORIGINAL.
B. ACTE NOTARIALE ȘI ACTE DE STARE CIVILĂ
Pentru actele notariale (procuri, declarații) și înscrierile de actele de stare civilă (certificate de naștere, căsătorie, deces) este necesar:
să introduceți cererile în portalul www.econsulat.ro și să încărcați documentele solicitate (dacă nu aveți cont, accesați http://copenhaga.mae.ro/local-news/2351 pentru detalii);
să transmiteți apoi pe email doar codul PE generat de aplicație la adresa reykjavik.itinerant@mae.ro
Atunci când veniți la consulatul itinerant, asigurați-vă că dețineți toate documentele necesare, așa cum sunt detaliate la link-ul https://copenhaga.mae.ro/node/485 în ORIGINAL ȘI DOUĂ COPII XEROX.
Termenul limită pentru transmiterea cererilor este 10 octombrie 2022. Confirmarea programării va fi făcută, în timp util (în săptămâna dinaintea evenimentului), pe e-mail și va conține ziua și ora, precum și formularele ce trebuie printate/completate/semnate.
Cererile care nu respectă criteriile comunicate sau conțin documente incomplete nu vor putea fi luate în considerare și nu vor primi o programare.
CONSULAT ITINERANT LA HAFNARFJORDUR , ISLANDA
Sâmbătă , 22 octombrie 2022, Ambasada României în Regatul Danemarcei va organiza un nou consulat itinerant, la Hafnarfjordur – Islanda, la adresa: Hafnarfjordur, Strandgata 24, 220.
Consulatul mobil va funcționa EXCLUSIV pe baza programărilor prealabile. NU se vor face programări telefonice.
Vor fi efectuate următoarele servicii consulare:
A. PAȘAPOARTE SIMPLE ELECTRONICE
Cetățenii interesați pot solicita programare EXCLUSIV online prin trimiterea la adresa reykjavik.itinerant@mae.ro a unui mesaj care să conțină: prenumele și numele solicitantului; numărul de telefon; copie scanată a documentului de identitate și a pașaportului anterior; copie scanată a oricărui alt document necesar procesării cererii pentru pașaport conform informațiilor cuprinse în linkul: https://copenhaga.mae.ro/node/485
!!! Atașați fotografii/scanuri la dimensiuni cât mai mici !!!La consulatul itinerant, asigurați-vă că dețineți toate documentele necesare, așa cum sunt detaliate la link-ul https://copenhaga.mae.ro/node/485 în ORIGINAL.
B. ACTE NOTARIALE ȘI ACTE DE STARE CIVILĂ
Pentru actele notariale (procuri, declarații) și înscrierile de actele de stare civilă (certificate de naștere, căsătorie, deces) este necesar:
să introduceți cererile în portalul www.econsulat.ro și să încărcați documentele solicitate (dacă nu aveți cont, accesați http://copenhaga.mae.ro/local-news/2351 pentru detalii);
să transmiteți apoi pe email doar codul PE generat de aplicație la adresa reykjavik.itinerant@mae.ro
Atunci când veniți la consulatul itinerant, asigurați-vă că dețineți toate documentele necesare, așa cum sunt detaliate la link-ul https://copenhaga.mae.ro/node/485 în ORIGINAL ȘI DOUĂ COPII XEROX.
Termenul limită pentru transmiterea cererilor este 10 octombrie 2022. Confirmarea programării va fi făcută, în timp util (în săptămâna dinaintea evenimentului), pe e-mail și va conține ziua și ora, precum și formularele ce trebuie printate/completate/semnate.
Cererile care nu respectă criteriile comunicate sau conțin documente incomplete nu vor putea fi luate în considerare și nu vor primi o programare.