După perioada vacanţei veţi puteţi beneficia de servicii consulare mai aproape de zona în care locuiţi. Vă vom ţine la curent cu calendarul consulatelor mobile, organizate în afara ţării.
În perioada 05-08 octombrie 2022, reprezentanți ai Consulatului General al României la Roma se vor deplasa în orașul Cagliari, pentru a oferi servicii și asistență consulară cetățenilor români din această zonă.
Adresa și programul consulatului itinerant vor fi comunicate de îndată ce vor fi definitivate, în perioada imediat următoare.
Programările pentru consulatul itinerant vor începe cu data de 01 septembrie 2022.
Vor fi efectuate următoarele servicii consulare:
• preluarea cererilor pentru pașapoarte electronice și titluri de călătorie;
• procesarea actelor notariale (procuri, declarații, adeverințe cazier judiciar, obțineri acte extrajudiciare etc.);
• preluarea cererilor pentru prima carte de identitate pentru minorii care au împlinit vârsta de 14 ani;
• preluarea dosarelor pentru transcrierea actelor de stare civilă (certificate de naștere, căsătorie, deces), obținerea de duplicate ale actelor de stare civilă;
• eliberarea pașapoartelor confecționate care se află deja la sediul oficiului consular;
ATENȚIE: Serviciile consulare vor fi preluate doar în baza programărilor online, solicitate de dumneavoastră în intervalul 01.09.2022-18.09.2022, astfel:
A. Pentru documente de călătorie (pașapoarte, titluri de călătorie) programările se vor efectua doar la adresa roma.info@mae.ro.
– Se va menționa obligatoriu numele persoanei care solicită pașaport sau titlu de călătorie, o copie a unui act de identitate (carte de identitate sau pașaport), tipul de serviciu consular dorit și numărul de telefon;
– Cei interesați de obținerea documentelor de călătorie trebuie să consulte informațiile disponibile pe pagina web https://cgroma.mae.ro/node/2593, pentru a se asigura că dețin toate actele necesare serviciului consular solicitat.
B. Pentru prima carte de identitate (pentru minorii care au împlinit 14 ani):
– În portalul www.econsulat.ro se va înregistra obligatoriu, cererea;
– Codul cererii format din literele PE și 8 cifre va fi comunicat, obligatoriu, prin email la adresa roma.info@mae.ro.
C. Pentru acte notariale (procuri, declarații, adeverințe cazier judiciar, duplicate ale actelor de stare civilă):
– În portalul www.econsulat.ro se va înregistra obligatoriu, cererea pentru actul notarial dorit;
– Codul cererii format din literele PE și 8 cifre va fi comunicat, obligatoriu, prin email la adresa roma.info@mae.ro.
D. Pentru acte de stare civilă (certificate de naștere, căsătorie, deces):
– În portalul www.econsulat.ro se va înregistra obligatoriu, cererea pentru actul de stare civilă dorit;
– Codul cererii format din literele PE și 8 cifre va fi comunicat, obligatoriu, prin email la adresa roma.info@mae.ro.
IMPORTANT:
Plata serviciilor consulare se va efectua în exclusivitate cu cardul bancar! Vă precizăm că nu se fac programări telefonice!
Credit info si foto https://www.facebook.com/Consulatul-General-al-Rom%C3%A2niei-la-Roma-112011291531752/