Consulat itinerant la AARHUS, Danemarca

      Vineri, sâmbătă și duminică, 20, 21 și 22 mai 2022, Ambasada României în Regatul Danemarcei va organiza un nou consulat itinerant, de data această la Aarhus, menit să furnizeze servicii și asistență consulară cetățenilor români aflați în regiune. Adresa unde va fi organizat consulatul itinerant este: Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus, Margrethepladsen 1, 8000 Aarhus C.

Atentie !!!

Consulatul itinerant va funcționa EXCLUSIV pe baza programărilor prealabile. NU se vor face programări telefonice.

Vor fi efectuate următoarele servicii consulare:

A. PAȘAPOARTE SIMPLE ELECTRONICE

Cetățenii interesați pot solicita programare EXCLUSIV online prin trimiterea la adresa copenhaga.itinerant@mae.ro a unui mesaj care să conțină:

 *prenumele și numele solicitantului;

* numărul de telefon;

* copie scanată a documentului de identitate și a pașaportului anterior;

* copie scanată a oricărui alt document necesar procesării cererii pentru pașaport conform informațiilor cuprinse în linkul: https://copenhaga.mae.ro/node/485

!!! Vă recomandăm să atașați fotografii/scanuri la dimensiuni cât mai mici !!!

IMPORTANT! Pașapoartele pot fi expediate prin poștă conform următoarei proceduri:

 aduceți un plic în format A5, cu bule antișoc, care trebuie să fie autoadresat (să conțină inclusiv adresa Ambasadei pe verso), cu timbre poștale de 96 DKK, lipite pe fața plicului. Plicul și timbrele se achiziționează de la PostNord;

 Completați de acasă Cererea de trimitere a pașaportului prin poștă – o veți primi în e-mailul cu programarea!

Atunci când veniți la consulatul itinerant, asigurați-vă că dețineți toate documentele necesare, așa cum sunt detaliate la link-ul https://copenhaga.mae.ro/node/485 în ORIGINAL.

B. ACTE NOTARIALE ȘI ACTE DE STARE CIVILĂ

Pentru actele notariale (procuri, declarații) și înscrierile de actele de stare civilă (certificate de naștere, căsătorie, deces) este necesar:

  • să introduceți cererile în portalulü www.econsulat.ro și să încărcați documentele solicitate (dacă nu aveți cont, accesați http://copenhaga.mae.ro/local-news/2351 pentru detalii);
  • să transmiteți apoi doar codul PE generat de aplicație la adresa copenhaga.itinerant@mae.roü

Atunci când veniți la consulatul itinerant, asigurați-vă că dețineți toate documentele necesare, așa cum sunt detaliate la link-ul https://copenhaga.mae.ro/node/485 în ORIGINAL ȘI DOUĂ COPII XEROX.

Cererile care respectă criteriile comunicate vor fi programate în ordinea primirii, până la atingerea capacității maxime de procesare a echipei consulare. Confirmarea programării va fi făcută, în timp util, pe e-mail și va conține ziua și ora, precum și formularele ce trebuie printate/completate/semnate. Persoanele ale căror cereri nu vor putea fi programate, vor primi un email în acest sens.

Da-i o nota Articolului

0 / 5. Numarul de voturi: 0

leave a reply